Underbar helg!

 
I fredags cyklade vi runt lite.. Åt på Krona och glass på MAX...
 
 
Blev en lugn kväll för oss medans Jonatan var ute på yran!!!
 
Lördagen gick i ett.. Jag och Marie var på :
Vi åt frukost och skvallrade lite..
 
Jag cyklade ner på stan efteråt och uträttade ärenden.. Träffade även på släkten... Sedan hade vi besök av Erika och nya mannen i hennes liv - Emil!! Mycket trevligt!!!
 
På kvällen gick jag "Ullvirundan" sedan var jag hem till Marie en stund.. Göran jobbade, Simon var hemma och Jonatan var ute på festen...
 
Idag på Morsdag var vi ner till Malmön för att fira min svärmor.. Bjöds på god Smörgåstårta!!
 

Snart ska jag gå "Bissenmilen" och sedan lite plock innan jag hamnar framför tv:n.. Så skönt!!!
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 

 
 

 

Kommentera här: