Underbara söndag!

Började med en promenad efter frukosten... "Bissenmilen" men med ont i benen.. Får till och från ont i smalbenen, brukar ofta dyka upp om jag går ut för hårt i början.. Men jag lär mig aldrig, blir alltså tvungen att stanna och stretcha för att få bort eländet...
 
Givetvis kan man tro att det är början till Benhinneinflammation.. Men det "ger sig" med lite stretch...
 
 
 
Nåväl halvvägs blev det bättre och jag fick en skön mil gjord!!!
 
Väl hemma blev det mat, disk och plock... Skönt med en hemma eftermiddag!!!
 
Kommande vecka är brutal.. I morgon föreläsning på kvällen, hua för mig som har så svårt att sitta still utan att nästan somna.. Jag ska till Tandhygenisten på torsdag verkligen HUA!!! Sedan några mindre roliga saker till i veckan... :(
 
Längtar redan till nästa helg!!! :D
 
Ikväll hamnar jag i tv soffan, vet ej vilken film det blir, men det är bara skönt att få koppla av!!!
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 

 


Kommentera här: