Lugn söndag!

Sovmorgon, lite plock och tvätt, matlagning och tv tittande!! Detta har jag ägnat mig idag..
 
 

 
Har ännu inte blivit av med förkylningen så därför vilar jag fortfarande!! Får se när jag kan ge mig ut!!
 
Det blev en mysig dag igår då Jonatan fyllde 20 år!! Vi åt ju på Jensen´s.. Sedan kikade vi lite i affärer på stan.. Jonatan hittade en vårjacka, tyvärr fanns den inte i hans storlek men man kan ju alltid kolla på nätet!! Simon hittade flera Pikétröjor av märket :
 
 
 
 
mfl... Han var mycket nöjd!! :D
 
Jonatan fick pengar och vi letar efter en BIL åt honom.. Får se vad det blir.... ;D
 
 
Efter Västerås blev det tårta, kalas för släkten blir om några veckor då alla kan...
 
 
 
Kommande vecka bjuder på : Jobb, Skola, Dammiddag, Jobbsökeri och Sista April och förhoppningsvis PW´s!!!! 
 
Skönt med kortvecka!! Behöver vara lite extra ledig!! 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 

Kommentera här: