Skitvecka!

Började egentligen förra söndagen då Jonatan kom hem och berättade att:
 
* Några småkillar hade lekt med en kundvagn och kört in i sidan på vår bil.. Stor buckla och repor.. Det fanns vittnen men vi vet inte om de fick tag i dem... 3000 kr i självrisk!!
 
* Jag blev förkyld i helgen och blev hemma 3 dagar...
* Bet sönder en tand, jag hatar att gå till tandläkaren!!
* Väl tillbaka på jobbet, rasar magsjukan.. Minst 4 drabbade!!! :(
 
 
Så både Tandläkarbesök och Magsjuka på samma vecka är lite magstarkt!!!
 
Men nu ser vi framåt... Ingen magsjuka än så länge och till Folktandvården ska jag inte kommande vecka!! Såå skönt!!! :D
 
Idag cyklade jag upp till KB-Hallen.. IBK Damerna hade träningsmatch mot Hammarby!! Tyvärr förlust men det såg BRA ut!!! :D
 
 

 Sedan följde Jonatan med mig till ICA för att veckohandla... Nu väntar en lugn kväll framför tv:n.. Vilar fortfarande med PW:s... Tänkte ge mig på en Ullvirunda imorgon... Hoppas att höften håller!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M


Kommentera här: