En bra start!

På veckan....
 Fint väder igår morse....
 
 
Fick vi här i Köping... Lovades regn men inget sådant!! :D
Bra också att jag jobbade över igår... Tre timmars övertid som jag kan lägga på komplistan... Kan nog få ihop 2 dagar att ta ut i sommar.. :D
 
Sedan kom jag ut, det är också bra!! Hade så många anledningar att inte ge mig ut igår... MEN mitt samvete tog mig ut, så det blev en Ullvirunda till slut!! 
 
En skön kväll men lite kylig men det gjorde inget... :D Blev häng framför tv:n och snack med Maja igår kväll efter rundan...
 
Imorse sken solen igen...
 
 
Kom ut idag med...  Behövdes efter att ha moffat nybakat varmt bröd till mellis på Spindeln idag...
 
Känner mig nöjd!! För idag gick det riktigt bra!! :D
 Ullvirakan... Träligaste delen av rundan.... 
 
För övrigt är det rätt händelselöst här.... Imorgon ska jag klippa mig, luggen är för jobbig och lite fin vill jag allt vara på Maries fest på lördag!! :D
 
Nu lite tv innan det är dags sova... 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M

Kommentera här: