Jobbat hårt!

Har jag väl inte gjort precis men länge den här veckan... ;) Ska inte klaga men eftersom min enda tidiga dag försvann i tisdags så blev det långa dagar på jobbet hela veckan... Detta resulterade att jag var helt slut igår kväll... Höll på att somna i Let´s Dance... :D
 Bild tagen från Expressen...
 
Men jag vaknade till och fick se att Stina var kvar... Stina och Ellen är mina favoriter... Tycker även att Anja är duktig!! :D
 
Må bästa kvinna vinna!! :D
 
För övrigt är blev det en lång sovmorgon idag...Nu ska jag ta tag i dagen och plocka lite... 
 
Laddar för Maries fest ikväll gör jag också!! Ska bli väldigt trevligt!!! :D
 Marie!! <3
 
Imorgon måste jag ta tag i mina måsten... Har ju plockat lite bland all keramik och glas som jag har... Måste dock rensa mer... Tog hem kartonger från jobbet i veckan.. Blir bra när man kan får mer space rent allmänt!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 

Kommentera här: