Bullbak!

Blev det idag.... :D
Är rätt nöjd ändå... ;)
 
Blev en orolig natt... Hade svårt att somna och när jag väl gjort det så väcktes jag av Simon som sa att det brann bakom Nibble... Det luktade elektriskt och röken kändes av... Såg brandkåren komma och sedan blev det lugnt... 3 bilar varav 2 hade brunnit ordenligt den tredje blev lätt skadad.... Lite läskigt är det allt iom att de tror att det var anlagt.... :(
 
Somnade om och vaknade rätt sent... Var iväg och handlade och därefter åt vi sedan startade jag baket.... Ca 80 st kanel och vaniljbullar fick jag till!! :D
 
När jag var färdig efter disk och plock stack jag ut på Ullvirundan...
Kalaskväll verkligen!!!! <3
 
Nu väntar en dusch och lite film/CSI... Jag har ju semester och faktum är att imorgon är jag helt utan några måsten!!! Ska bli sååå skönt!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 

Kommentera här: