Hemma i Orlando! <3

När jag satt och letade hotell för att åka hit till Orlando 2005 hittade jag på Rodeway INN... Hade ingen aning att det låg på International Drive... Som är en nöjesgata med många hotell och restauranger...Samt att det är gångavstånd till Universal!!
 
 
Det kändes rätt från första stund!! Men det är absolut inget lyx hotell utan enkelt men RENT!!!
Det är viktigast för mig!!! Sedan iom att vi varit här så många gånger ser man ju hur de fejar, städar och pysslar om det!! En gång hade att barn gjort nr 2 i poolen... Då blev det en stor rengöring, avstängning ja allt!! Sådant gör mig trygg!!
 
Men så är det ju också ett speciellt ställe för oss genom att det var här vi mötte Familjen Kilis första gången!!! <3 Som vi sedan dess träffat både här, hemma hos oss och hemma hos dem!!! <3
 
Fina familjen Kilis!!! <3
 
Nu heter hotellet Rosen Inn, Closest to Universal...Standarden har höjts och jag är sååå nöjd över att vara här igen!!! :D
 
Har tom hunnit med poolhäng!!! <3
 
Nu ska vi åka ut och äta mat samt shoppa lite... :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: