Nu är det klippt!

För oss båda.. Simon först och sedan jag.... Vi är nu korthårigare... ;) Äsch tog bara lite på topparna för min del men för Simon som inte klippt sig på länge blev det en hel del....
 
 Slingan vid torget...
 
Men innan detta gick av stapeln så jobbade jag...
 
 Imorse vid 06:00...
 
Vacker morgon på väg mot Spindeln...
Sanslöst fin morgon.... <3
 
Fortsatte med stolsjobbet inne på Spindeln, åt lunch och sedan kunde jag runda av dagen och gå hem!! :D
 Inte lika soligt vid 12:00 tiden... 
 
Älskade Jonatan kom hem och åt och tvättade... Men han skötte allt själv!! ;)
Han hjälpte oss lite med larmet... Nu känner jag iallafall mig lite tryggare!!! :)
 
Jag begav mig sedan till Willys för att veckohandla samt köpa matsäck till helgen.... Blir att ha med lite smått och gott och efter att ha varit på markanden äta ute....
 
 Bild från förra året....
 
Jag måste erkänna att jag är lite skeptisk till denna bilträff... Hur blir det utan Kjelle Power??? ;)
Men så är jag också en vanemänniska... Så klart ger jag den en chans!!! :D 
 
Kom aldrig ut på Ullvirundan igår utan tog en vilodag... Är slut i kroppen och fick ett fruktansvärt sendrag igår natt och hade tom haft ont igår....
 
 Men gick ut för att ta kort på denna vackra himmel!!! <3
 
Nu ska jag säga GOD NATT och njuta av att inte behöva gå upp tidigt imorgon , för nu har jag äntligen semester!!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: