Timmar & km....

Ca 6 timmar och lite mer än 5 km kvar, sedan har jag semester.... The Final Countdown har börjat.....
 Operation stoltorkning....
 
Städning och lite häng med barnen sysselsatte jag mig med idag.... Fortsätter imorgon.... :D
Väl hemma efter en lång dag på jobbet så var det mat och sedan lite slappande... Sedan gav jag mig ut, strax efter 20:00....
 
Ullvirundan.... Idag så trög....
 
Men när det sprack upp och blev soligt gick det lättare... Underbar kväll!!! :D
 
 
Det är dessa fina kvällar, (allt man hinner fundera på, lyssna på musik, snacka med bekanta och njuta av sommaren) som gör att jag tar mig ut.... :D
 
Idag var den riktigt eländig... Grymt ont i ryggen och flåset var inte det bästa heller... :(
 
Bara på't imorgon igen... Ska som sagt jobba och sedan skjutsa upp Simon som ska klippa sig... Veckohandla och sedan är det min tur att klippa mig.....
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: