Västerås Summer Meet del 3.

Eftersom att vi var ute lite senare på fredagskvällen sov vi länge på lördagen... Men vi visste att de lovat regn på lördagen så...
 
Bild tagen av pixabay.com. 
 
När jag väl vaknat så blev lite frulle/brunch och lite plock här hemma....
Vid 16:00 stod det att regnet skulle upphöra men fortfarande vara lite grått... De hade rätt och vi begav oss mot Västerås....
Första stoppet blev mat....
 Blev en ny favvo... Igen....Spicy Hot... ;)
 
Burnouts...
Selfies i väntan på bättre tider.. Burnouts flera ggr är inget för mig...
 
Autotec igen.. Solen tittade fram...
 
Efter Hälla cruisade vi lite mot trafiken och satte oss vid Djäkneberget... 
 
Det är såå skönt att vi bor så nära.. Underbart att få komma hem efteråt och duscha och krypa ner i sin egen säng... Fyyy för att tälta!!! :( Tänk vad vått, surt och kallt det måste ha varit i natt....??!!!
 
 
Vi avrundade ute på Hälla där det var full rulle!!!! Hemma var vi vid 01:00...
 
Jag måste säga att det känns som förr men ändå ännu bättre!! Luftigare och de ändringar de gjort är bara positiva!! :D Så klart kommer jag tillbaka!!! :D
 
Idag har varit en återhämtningsdag!! Sov dock inte så länge så det blev även en powernap... Samt mat, tvätt och disk mm....
Den här veckan ska Görans 50-årsdag styras upp & FIRAS.... För övrigt ska jag även baka bullar, vi är ju tre som fyller i juli... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: