En bra anledning...

Till att inte gå Ullvirundan idag letade jag efter.... Men mitt "braiga" och envisa jag gav sig inte utan såg till att jag tog mig ut!! ;D
 
 
Tung, flåsig och ont i ryggen som 17 och med dessa krämpor stannade jag till då och då, fotade, luktade på blommorna och vinkade jag till mina bilburna vänner som körde förbi mig....  ;)
 
Blev ändå en jätteskön runda.... så här efteråt men inte under...... ;)
 
Nåväl så hade jag Öppningen på Spindeln/Skräddaren idag..... Gick i regnet och blev dyngsur trots regnkappa, fast mest om fötterna och benen... Men det torkade snabbt.... Hade städning på Spindeln hela dagen... Vi var såååå effektiva jag och mina goa kollegor.. Fick mycket gjort!! :D
 Utanför jobbet när jag gick hem .... Regn, sol, hagel idag i Köping om vartannat....
 
Nu ska jag runda av kvällen med dels en dusch samt CSI... Har sovmorgon och börjar 08:00 imorgon!! :D
 
Ha det gott alla som läser detta!!! 
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: