Sista timmarna.... Del 3.

En kväll, två hela dagar och en morgon blev det i Halmstad denna gång.... Efter att ha käkat scones slog vi oss ner i soffan och drack lite drinkar... Pratade och lyssnade på musik... Sedan blev vi nostalgiska... Fotoalbumen kom fram.....
 Här på bild från vår fest 10 år efter 9:an på Scheele...
Lennart, jag, Ann, Maja, Ari, Marie, Klaus, Claes, Leif och Maggan... Carina och lärarna Nils-Bertil, Laila, elev Pär, Barbro, Lennart... 9D!! :D
 
Jag och familjens Volvo... Hade precis fått mitt körkort och hämtade Maja för en tur...
 
Jag sisådär... 23 år...;)
 
Tror att klockan var bortåt 03:30 när vi la oss... Mitt tåg skulle gå hemåt vid 09.52 så vi var uppe innan 08:00 för att fixa oss och käka frukost!! 
 
Känns alltid trist att skiljas men i början av Juli kommer hon hem hit!!!!
 
 På tåget hem genom Sverige....
 
Tack min Bästa vän Maja för denna helg!!! Så otroligt skön, avslappnad och härlig!!! KRAM <3
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M
 
 

Kommentera här: