Tredje gången gillt!

 Solen, vackra solen... Tänk på att det är en ynnest att få se den!! :D Jag vet, för mitt liv hade kunnat sluta i min egen tvättstuga den där söndagen i oktober 2011... :(
 
OCH jag är fortfarande tagen av Michael Nyqvist's död... :(
<3
 
Hursomhelst blev det en bra dag på Skräddaren/Spindeln... Skräddarfröknarna fick städa och vi andra tog barnen idag.. Vi var ute hela fm och em fram till mellis och sedan innan hemgång.. Har lite ont i huvudet av solen och värmen.... Men en härlig dag!!! <3
 
Blev en vilostund hemma efter jobbet innan jag gick ut... Ullvirundan för 3:dje gången den här veckan...
 Jag & Solen....
 
I Ullvibacken mötte jag ett bekant ansikte... Tänkte heja men hejdade mig... Det var ju ingen som jag sett irl förut... Fredrik Wikingsson kom joggandes... ;) På en sekund var det mötet över.... ;)
 Långt, långt därnere joggar han.... ;)
 
Fördelen med att PW:a med ont i ryggen är att man hinner se sin omgivning...
 
 
En sagolik kväll!!! <3 
 
Börjar tidigt imorgon och sedan ska jag ha min Dammiddag... Har lite att fixa innan men har ändå allt under kontroll!! :D 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: