Klapp på axeln!

Drog på det och drog på det ännu mer och hittade på anledningar till att inte ge mig ut på Ullvirundan idag... Men en pling till Maja som kände likadant, men hon tog sig ner till havet ändå, gav mig ork...
 
Så då drog jag också på mig träningspaltorna och gav mig ut...
 
Tack vare henne och ett spontant möte med Marie R blev det en skön och vacker runda!!!! :D
 
 
Även gårdagens runda var fin!!! 
 
 
 
 
Solen lyste klart imorse när jag gav mig iväg till jobbet vid 06:00 tiden...
 Har jag sagt att jag älskar solen??? ;)
 
Hade ett möte efter jobbet idag och sedan åkte jag och veckohandlade... Åt mat och satt och tog det lugnt innan jag kom ut...
 
Har blivit lite övertid denna vecka och mer kommer det nog bli iom att min kollega är sjuk... Men det genererar ju i tid, komp som jag kan byta mot semester och det är ju bra!! :D
 
 
För övrigt saknar jag denna tjej och vi pratade om att träffas snart... Ev åker jag ner till Halmstad i slutet av maj, början av juni.... :D
 
 
Nu väntar dusch och lite CSI innan jag ska sova!!!
 
Må så gott alla som läser detta!!! 
 
KRAM E-M
 
 
 

Kommentera här: