Lata jag!

Så skönt att vara ledig så det finns inte!!! :D
I torsdags däremot blev det övertid... Skulle ha slutat 13:00 men blev kvar till 16:00.... Men det är helt ok!! Jag lägger på mig tid som jag kan ta ut under sommaren/julen genom byta timmarna mot semester... :D
 
I torsdagsmorse....
På väg hem från jobbet...
Hemma, utanför min dörr!!! 
 
Efter jobbet åkte vi till Eskilstuna, till Tunby Fritid och köpte nya dynor till utemöblerna.....
 
Härlig himmel....
 
På vägen hem svängde vi förbi Ekuddens camping... Där min svärmor står med sin husvagn....
Närmaste grannen hade besök av denna bedårande lilla fröken!!! Jag dör, såååå söt!!!!
 
 Nelly, en mopsfröken!! 
 
Så underbar.... Lilla Nelly... Lik rund som lång... <3 Vill ha!!! <3
 
Kom hem skapligt sent och landade i tvsoffan för att sedan sova... Sov länge och hade en lat dag igår.... Behöver ha dessa lata dagar för att orka med arbetsveckorna... Jag börjar bli gammal.... ;)
 
Idag ska jag plocka här hemma... Kanske ner en sväng Köpingsfesten en sväng... Men är inte alls på festhumör.. Tycker att det bara handlar om fylla rakt igenom!! Been there, done that!!!
 
 Maja och jag med Köping i bakgrunden.. :) 2016.
 
I helgen ska jag boka tågbiljett, för nästa helg ska jag tillbringa i Halmstad med denna sköna höna!!! <3
 
Nu ska jag tag tag i denna dag!!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!! 
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: