Mindre stress..

Känner mig piggare nu... Skönt!! Jag rundade av helgen med en Ullvirunda.. Kollade på film till ca 20:00 därefter drog jag på mig gåpaltorna och gav mig iväg... 
 
OCH jag tog mig runt och jag är nöjd!!! :D
 
Tittade på filmen "Walk the line" om Johnny Cash!!! Sett den ett x antal ggr förut men den är ju så bra!! Det var Simon som ville se den och självklart ställde jag upp!! :D
 
 
Den får 5 plus av 5 möjliga av mig!! :D
 
Har inte hunnit kolla så mycket på hockeyn än... Skämskudde på det men har haft annat för mig.. Jag som brukar sitta klistrad!! Men nu sååå.... ;) HEJA TRE KRONOR!!! :D
 
 Bild tagen från Aftonbladet....
 
Veckan som kommer bjuder på jobb och ev övertid... Även ev ett möte... Annars ser det lugnt ut....
Nåväl nu ska jag duscha och kika på ett avsnitt av CSI sedan sova... Börjar 06:15 imorgon... 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 

Kommentera här: