Mors dag -17!

Blev inte som vanligt i år... Utan kommer från och med nu även vara Jonatans flyttdag!! Herre jösses!!!
Hursomhelst..... Jag la mig rätt sent efter att ha kollat på:
 En av mina absoluta favoriter!!! <3
 
Jonatan som skulle flytta idag väckte mig vid 07:00 och vi gav oss av till Västerås och lägenheten...
 Vy från balkongen...
Upp med lite saker och sedan iväg och handla på IKEA... Blev lite där.... :D
 
Tillbaka till lägenheten där vi plockade upp saker och fixade... Ikväll ska sängen vara på plats och inatt blir första sovningen där för honom.....
 
Känns sådär.... En underlig känsla.... Han är ju så ung... 22 år!!!
 
 
Sedan kom jag på att jag bodde själv i vårt hus när jag var 20-21 år... När mamma och pappa var i England och pappa bytte hjärta... I över 6 månader bodde jag ensam... (Iofs jag hade ju min hund Kitty som sällskap....) Jag kände mig ju jättevuxen då!!!! Så jag ska nog inte säga något!!!!
 
Nåväl en ny era är det nu och mammahjärtat får nog läka sig självt, det är bara att intala sig själv att det är så det är!!! :)
 Men det var kul att hänga med honom själv en hel dag, iom att Göran jobbar...
Han får jobba ikväll:  blir att fixa dit säng och tv... Samt sätta ihop lite saker...
Själv ska jag lägga mig i tid ikväll, för jag har sovit så fruktansvärt dåligt hela helgen......
 
Ang Mors Dag, så blev jag uppvaktad i fredags... Jag fick kläder som jag valde ut själv... :D
 
Nu laddar jag för en ny vecka.. Planeringsdag, överraskning, möte, konsert och en resa..... Så klart ska jag ut och PW:a också...
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: