Tung tisdag!

Dels att väckas av nyheten att ytterligare ett attentat har skett, tänk alla oskyldiga unga människor som fick sätta livet till och skadades för livet.... Samt alla anhöriga.... SKA DET ALDRIG TA SLUT??? :(
 
En jobbig tisdag blev det lite för oss också på Spindeln då vi fick avslag på vikariebeställningen... 12 barn på 2 personal är inte bra!!! Vi hade också ett inskolningsamtal... Nu gick det bra och Frida och jag kan klappa oss på axeln och vara stolta över vårt teamwork!!! :D
 
 Vacker himmel utanför Spindeln när jag gick hem vid 16:30 tiden...
 
När jag kom hem åt vi.. Sedan satt jag och tog det lugnt en stund, dvs en POWERNAP.... ;)
Sedan gjorde vi en liten raggarrunda...
Genom stan och ner till Malmön....
 
Därefter gick jag Ullvirundan.... SÅÅÅ OTROLIGT SEG MEN SKÖN!!!!
 
 
Nu en dusch, ev ett avsnitt av CSI sedan sova.... Jag börjar nämligen 06:15 imorgon... Sedan blir det övertid... Förmodligen ca 3 timmar... Men det generar ju i ledighet en annan dag.... :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
Var lite extra rädda om er själva och varandra, det är en hård värld vi lever i!!!!!  <3
 
 
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: