Stressig dag...

Tyckte att jag hade läget under kontroll idag men det blev lite stressigt på slutet... Sov skönt, långfrulle och dusch... Iväg och veckohandlade på Willys och en sväng in på Apoteket och ICA Maxi.... Hem för att plocka upp och laga mat.... Sedan ner till Krillan.....
 Det var stunden innan jag kom ner hit som blev lite stressig... Men jag HANN!!! :D
 
KIS tog ledningen med 3-0 och hade ledningen in i andra halvlek.. Där föll allt samman och man släppte upp gästerna till 6-6 vilket också blev slutresultatet.....
 Bättre än en förlust iallafall....
 
Nu ska jag stöka av i köket sedan ta en varm dusch, tända ljus och slänga mig i soffan.... Finns många bra serier att kika på när man nu skaffat C MORE igen... Bla Gåsmamman 3, Mr Robot och Syrror....
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: