Levererat!

Min kompis Helenas dotter Linn och hennes pojkvän Marcus blev föräldrar för precis en månad sedan.. De fick en liten Tindra!! :D
 
Fanny (lillasyster till Linn) Linn och Simon!
Simon och Linn några år senare..
 
Hursomhelst så har vi ju umgåtts en hel del i några år... Helena och jag har ju tagit med oss våra barn på olika evenemang, kryssningar mm under alla år vi umgåtts!! :D
 
Såklart ville jag skicka något till Linn, Marcus och lilla Tindra... Så detta knåpade jag ihop i veckan och skickade:
 
 
Till den lilla familjen!!!
Linn skrev på sin blogg om vad de fått och jag snodde bilden... ;)
 
 
//När jag kollade posten hade jag fått ett paket med som vi inte visste vem det var ifrån. Marcus visste inte heller. När vi öppnade det så var det Eva-Marie som hade skickat värsta fina presenterna! Mina favorit godisar Maltesers som jag fick Cravings på under min graviditet, hehe, choklad och även Såå fina kläder till Tindra. Precis min stil.//
 
Så härligt att det blev överraskade och nöjda!!! :D <3
 
Men vilken vacker dag det blev idag.... :D
Hemma....
 
Nu har jag hängt hemma en bra stund och ska nu ta en varm dusch, tända ljus och kika på Wahlgrens Värld!! Bara en arbetsdag kvar och det ska bli sååå skönt med helg!! Har varit en tuff arbetsvecka!! :( Men med lite ledigt och sovmorgnar är det bara på't igen!! ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: