Busväder..

Var det i Köpingsregionen igår... Inget mot det som är i Florida just nu men väl blött....
Vi åkte till Västerås... Jag behövde in på IKEA för att köpa nya hyllor för mina nya tavlor... 
 Här valde och vrakade jag.... ;) Marshalls New York!
 
 
Vi var även in på EKO.... Där hade Julskyltningen redan börjat... ;)
 Fniss.... ;)
 
Lite rolig affär, hade mycket roligt och fint!!! :D
 
Trodde att vi kunde stråla samman med Jonatan men han jobbade.. Fick se honom iallafall då vi beställde mat som han plockade upp på Spicy Hot där vi åt!!! :D
Gott!! :D
 
Resten av kväll hängde jag framför tv:n och serien The Americans.... Handlar om en familj i USA på 80-talet.. Föräldrarna är spioner från Sovjet och allt som händer.... Väldigt bra!!! :D
 
Nu ska jag ta tag i den här dagen... Ska jobba imorgon så jag vilar från Pw:s idag med... Får se om knät håller...
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: