Designated Survivor!

Är nya serien jag börjat titta på!! Den är jättebra!!! :D
 
Handlar om en man, Tom Kirkman som blir President efter så gott som alla i regeringen omkommit i en terrorattack i Washington!! Det är relationer, kärlek, falskspel, action och mer "vem kan man lita på" i serien!! Blev fast direkt!! :D
 
Så denna helg blev en lugn helg!! Jodå lite nytta har jag gjort men på mina egna villkor och takt!! :D
Nu laddar jag för en ny vecka...
 
* Tandläkarbesök, VILL INTE, Hatar verkligen detta!!! :(
* Försöka gå lite, fick mer ont i torsdags än i tisdags så bra är inte knät!!
* Jobba!
* Gå på Dammiddag på tisdag, så TREVLIGT <3 !!!! :D
* Åka till Stockholm med tjejerna!!! :D
 
Förresten var det en underbar gryning igår...
 
Nu ska jag ta hand om lite saker innan det blir fler avsnitt av serien ovan!!
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: