Höstbilder!

Öppnade imorse på jobbet och det var rätt mörkt när jag klev upp.... Men innan jag var klar här hemma hann det ljusna lite...
 
Väl på jobbet hann jag innan barnen kom planera lite samt skriva en dokumentation!! :D
Sedan gick dagen i flygande fläng!! :D
 
Kunde sluta tidigare och ta ut den tid jag la på mig imorse och på vägen hem tog jag lite kort....
 
En otroligt fin eftermiddag idag fredagen den 15/9 2017!! :D 
 
Helgen... Blir lugn, måste verkligen plocka mer hemma.... Jonatan har fått förlängning på sin lägenhet i Västerås... Därför blir det lite omflytt här hemma... Hans rum blir ett gästrum framöver och behöver styras upp... Simon ska få en ny säng och då blir det att hans gamla hamnar inne på Jonatans rum... Så lite fler saker ska fixas!! Men bara roligt plock!! :D
 
Nästa helg däremot då blir det full fart!! Vi ska ju till Stockholm!! :D
Äntligen, äntligen ska vi se Tomas Ledin igen!!! :D 
 
Sedan vet man aldrig... Kommer vi på att vi behöver något drar vi kanske till Västerås.... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: