Äntligen hemma!

Jag skriver -äntligen- för när man väl är på väg hem, så vill, åtminstone jag, bara hem!!! 
 
Arlanda....
 Hemma just nu...
 
Vi hade ju en perfekt flygning iom bara en mellanlanding!! Från Tampa till NY!!
Tampa...
 
Sedan från NY och till Arlanda...Men den kom av sig lite... För när vi boardat och precis skulle lyfta så fick vi kliva av... Det var något fel på planet och det skulle lagas/byta plan... Blev dock klart på en timme och vi fick samma plan... 
 
 
Manhattan...
 
Hursomhelst... Istället för att lyfta 17:20 lyfte vi ca 18:40...Vi tog oss hem till Arlanda utan några bekymmer och landade ca 09:10.. Tid från början 07:35... Alla väskor med också!!! :D Hemma i Köping var vi ca 11:00... Jonatan kom förbi, vi åt och duschade och så kikade vi på IT, en film...
 
Bra men liite otäck!! :(
 
Sedan orkade jag inte mer... Var tvungen att lägga mig och sova.... Sov till ca 23:00.. Har varit upp en stund nu, ätit lite och ska ta min medicin och ev kolla på lite tv... Sedan sova igen!! ;)
 
Senare idag väntar kalas, kuisn Felicia fyller 17 år... Därefter ska vi handla... :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: