Augusti!

Är redan här!!!
Alltså vad sommaren gick fort och vilken galen sommarvärme vi fick!! Känns som att den kommer hålla i länge också...
 
Här i Orlando njöt vi av en dag vid poolen.. I och upp var mitt motto, så säkert tog jag mig minst 8-10 dopp! 
 
 
 
Jag trivs så bra här.... <3
Kanske levde jag här i mitt förra liv? ;)
 
 
På bara 10 minuter drog det in ett oväder med spöregn och åska.. Då hade vi tack och lov hunnit till TGIF för att äta middag...
 
BRA ÅR!!! :D
 
Men lika fort som det kom, drog det bort....
 
SÅÅÅ VACKERT!!! <3
 
Efter middagen besäkte vi The Florida Mall....
 
Shoppingen blev helt galen... Köpte ingenting.... ;)
Vi förlitar oss mer till Outletsen... 
För övrigt har jag tvättkväll... Tar tid när vissa personer inte respekterar tvätt tider el tom hantering av maskinerna...Jag höll tyst när personen i fråga kom men jag svor inombords!! :(
 
Nu rundar jag av här medans jag väntar på att få hämta tvätten som torktumlas...
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: