Sportlov!

Är det i Köping just nu... Jag minns mina egna som barn/ungdom... Då åkte jag ofta upp till min släkt i Skellefteå.. Antingen bodde jag hos min mormor eller hos min kusin Petra i Kroksjön.... Jag har så många goa minnen därifrån, allt från: brasmys, lek i snön, spana på killar, biokvällar, shopping på stan, innebandyspel och långa vakennätter.... Det var tider det!!! <3
 
 Bild tagen från Skellefteå kommuns sida.
Bastubryggan...
 
Hittade inga vinterbilder....Men mitt Paradis både sommar och vinter....<3
 
Sådana minnen är guld värda!!! <3
 
För övrigt blev det en lång dag på jobbet.... Hann inget mer idag än att jobba...
Imorse...
Möte på fm...
Ikväll....
 
Kom hem och Jonatan var här.... <3 Nu blir det dusch och sedan ett avsnitt av Homeland... Imorgon har jag öppning så det blir en tidig kväll i säng!! 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: