Tallrikstips!

När jag gick ner 30 kg efter Hjärtinfarkten så körde jag tallriksmodellen/viktväktartänk... Den har gången har det inte riktigt funkat.. Jag har ju förmågan att ta för mycket, två ggr mm.... Det är ju så gott!! Så då kom min Bästa jobbarkompis Therese med tipset- ställ bort tallriken efter första portionen!!! :D
 
Bild tagen från Pernilla Wahlgren....
 
Borde ju ha tänkt så från början men icke.. Så nu ska jag börja med det!! :D
 
Tallriken här ovan är btw såååå fin!! Sådana vill jag köpa!!! Eller jag ska!!! :D Har jag tänkt iallafall....
 
 
På tal om inköp blev jag ett par skor rikare idag... Beställde (efter att ha kikat i Västerås, där min storlek var slutsåld) på ICEBUG's egna sida dessa:
 
 
 
Men dem spar jag till nästa säsong... Ska sätta på nya dubbar på mina gamla och använda dem ett tag till.. Får bara vara lite mer försiktig!! 
 
För övrigt var det jättefint ute idag...
 I Östra Hamnen i Västerås...
Här hemma innan vi åkte....
 
Nu ska jag duscha och grotta ner mig i tv-soffan... Mello är på G och ikväll hejar jag på Mariette!! Sedan får de andra överraska mig!! :D
 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: