Åttondelsfinal!

Har Sverige tagit sig till genom att spöa Mexiko...Såå grymt skönt!! :D Extra nice är att jag har  flytet att kunna se matcherna, för på tisdag slutar jag tidigt igen!! :D TUR!! :D
 
 
Andreas Granqvist min nya fotbollsfavorit!! :D
 
Innan matchen hann jag till Ullvi/Tuna för att kolla upp mitt blodtryck... Det var högt...Har en telefontid ang intyg för diabetesen till kokerskan på Spindeln..Givetvis kommer detta att tas upp på samma gång..
 
Jag hann också veckohandla... Skönt att det är gjort!! :D Jonatan min älskade son kom över för en liten "catching up".. Så mysigt!! <3
 
Imorse började jag vid 06:15... Såå härlig morgon!! <3
 
Till jobbet...
På väg från...
Fotbollsplan/Isbanan... Många fina barndomsminnen härifrån... 
 
Nu ska jag runda av denna dag... Imorgon ska jag jobba,har stängstängningen...
Sedan ska jag ta min lilla halva Ullvirunda... Inget annat på agendan...
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: