Fikabordet..

Eftersom vi är en SOCKERFRI Förskola så bjöd vi på frukt/bär istället för bakverk el glass... Det gick hem det med och eftersom vi håller på att prata om Babblarna körde vi det temat hela kvällen... Dvs även en Tipspromenad .... :)
 
 Frukterna/bären i Babblarnas färger!! :D
 
Dagen idag har gått rätt fort... Jag håller på med mina samtal, saker inför sommaren ska fixas och sedan var jag mest i barngruppen... Kallt var det idag och de är vi inte vana med... 
 Men en vacker morgon...
Vandrade hemåt i solen...
Vacker eftermiddag...
 
Kom nyss hem ifrån Willys, har veckohandlat men kommer säkert behöva fylla på mer i slutet av veckan... Nu ska jag ta kväll.. Skulle gå min runda men är så himla trött så jag kör på onsdag & fredag istället... 
 
För övrigt har jag börjar titta på en ny serie, GONE...
 
Handlar om Kit som blev bortförd som 5-åring och blev sedan räddad som 11- åring. Hon hjälper sedan FBI med att hitta försvunna och bortförda människor... Den är riktigt bra!! Sedan är det inte fel att Chris Noth är med, allas vår MR BIG... ;)
 
Så ikväll blir det soffhäng.. :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: