Hett!!

Är det i hela Sverige och jag njuter trots att det stundtals är lite jobbigt... Är ju ingen som precis fläker ut mig på svenska badställen eller på min egen gård längre... Föredrar utlandet!! :D
 
 
MEN förr gjorde jag det.... Då var det filt, saltvatten, bok och Freestyle som gällde och jag krämade ur solen hemma på mina föräldrars gräsmatta så fort jag kunde!! Men då var jag smalare!!! 
 
Samt att dessa kryp knappt fanns, inte vad jag minns iallafall....
Sååå äckliga!!! RYSER!!! :(
 
Min lördag blev hemmavid... Skönt att ladda batterierna... Idag har jag också varit hemma men haft lite småplock att ta hand om...
 
Tog några bilder igår och inatt.. Så vacker himmel...
 
Imorse, tidigt lyckades jag fånga denna prakt!! :D
 
Soluppgången vid ca 04:00.... 
 
Älskar ju vackra vyer....
 
Kommande vecka bjuder på jobb, pws, ledig onsdag, provtagning inför besök till Diabetes sjuksköterskan den 14/6, ev cruising i Hallsta på lördag och på söndag blir det Stockholm i dagarna två med Maja och KATY PERRY!!
 
 Som jag väntat... 1 år... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: