Regn...

Regn och sol blandat i Köping idag... 
 Jag har inga problem med att gå i regn och rusk... Var bara härligt och friskt.. Blev lite blöt men jag ska ju ändå duscha...
 
Några Blåklockor i regnet.... <3
Det sprack upp mer och mer på slutet....
Fina solen...
Nöjd och klar.... :D
 
Nöjd att jag fått klart med vissa lösa ändar samt att jag gick ut fast det regnade... :D
Nu är helgen snart över... Har varit trött och lite snuvig, el allergi men det känns som förkylning..
 
Imorgon ska jag jobba delad tur samt att jag skulle ha haft två möten men eftersom jag känt som jag gjort i helgen bokade jag av dem..
 
Det är rätt jobbigt att jobba från 06:15, åka på två möten och sedan stressa tillbaka till jobbet och jobba två timmar...
 
Så jag tror att jag tog rätt beslut!! 
 
Imorgon börjar Sveriges resa i VM... De möter Sydkorea...
 
Heja 
 
Den här veckan bjuder på jobb, PW:s, Middag med jobbet på tisdag, Midsommar och ledighet.. Inte fel... 12 arbetsdagar kvar tills min första semester börjar... Den inleds i Västerås, på: 
 
 
Bara det inte regnar alltför mycket... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 

Kommentera här: