Två besked!

Har jag att komma med.. Jag har Diabetes 2 och det är nu fastställt....Jag har fått medicin nu och är helt i fas med beskedet..Forts följer... ;)
 
 Ullvi/Tuna igår...
 
Besked nr 2 är att jag from igår är KIS Kommunikatör....
Jag ska skriva på Hemsidan och FB.. Jag ska också vara länken mellan KIS och Pressen...
 
Detta är inget nytt för mig... Höll ju på i två år innan jag förra säsongen tackade för mig... Jag kände att jag inte riktigt hade kontroll och inte fick den information jag behövde för att göra ett riktigt bra jobb... Men nu sitter jag med i styrelsen och jag är lovad att få den info jag behöver! :D Tackade ja till ett år sedan får vi se....
 
Spännande är det och riktigt roligt!!! :D 
 
Nu ska jag dressa om och ge mig ut på en PW.... Underbart väder i Köping ikväll!! <3
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: