Bra tisdag!

En heldag verkligen!! 08:00-17:00...
 
I morse....
Blev en bra dag på jobbet!!  Vi hade Babblarna på samlingen och sedan var vi ute med barnen i det svaga solskenet och sedan var det de sedvanliga sysslorna... Vår små har ju efter en jobbig sjukdomsperiod återvänt.. Så många som under några veckor varit drabbade av Höstblåsor/Svinkoppor och annat skräp...
 
På det personliga planet så har jag inte hört något från VC, Ullvi/Tuna... Ringde dit idag men kom inte ens fram...Nytt försök imorgon!!
 
 I morgon ska jag hämta ut mina böcker som jag beställt...
 
 
Mina nya Icebugs har också kommit, men dem ska jag spara till nästa säsong... För jag vill tro att vi går mot våren på riktigt nu!! ;)
 
 
 
Nu blir det soffhäng resten av kvällen...Tända ljus och dricka lite te...
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: