Mätning!

Kommer jag att vara utsatt för i natt... Har ännu inte packat upp utrustningen som ska se om jag har sömnapné men ska... 😯
 
Vet inte om jag kommer att sova något, jag som är van vid att inte ha några som helst distraktioner när jag sover... såsom öronproppar el sovmask... Nu ska jag tydligen ha något i/vid näsan.. ??
 
😉
 
Samt andra saker påkopplade.. Bara gilla läget!!
 
Idag missade jag solen totalt! Steg upp och såg den, men när jag skulle gå till jobbet var den borta.. Likaså på vägen hem, lös den med sin frånvaro!! Men det blev en fin kväll ändå...
 
 Mitt träd...
 
Vid Big Inn...
 
Var ute för att uträtta några ärenden ikväll....Nu sitter jag här en stund, men ska snart duscha och därefter ska jag titta på Wahlgrens värld!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: