Ännu en roadtrip!

Fast inte lika långt bort... Till Västerås blev det en tur igår efter jobbet... Hade ett litet ärende där på Rusta. Handlade dock mer på Pickaboo än på Rusta.. ;)
 
Kalaskväll igår!!! :D 
 
Kalasdag idag med...
Började tidigt och gick iväg vid va 05:50 i morse... 
Längs vägen upp till Spindeln...
 
Efter att vi haft rekordmånga barn tisdag och onsdag hade vi bara 9 st idag... Spindelnbarnen gick på en promenad.. Jag fixade lite vid datorn till vår Sommarfest på måndag... ;)
 
Vandrade hemåt... Hade egentligen tandläkartid men den bokade jag av pga olika orsaker bla min tandläkarskräck... Sedan kände jag att jag inte vill stressa med Dammiddagen.. Men nu är jag i fas!! :D
 
Snart kommer brudarna!! :D
 
 
 
Nu kör vi!!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: