Bock!

På Ögonbottenfotograferingen... Som smort gick den... Jag kom upp vid 13:50 och 14:10 var jag klar.. Lite droppar, en väntan på 10 min, fotografering där man satt med hakan och pannan i en ställning, tittandes på en prick... Några klick på varje öga sedan klart!!! :D
 
Man skulle ju inte köra själv så jag fick skjuts.. Vi tog en sväng med Pärlan efteråt och fixade några ärenden...
 
Ut till Sellholms Tuning & Ferrita...
 
Men innan detta jobbade jag från 06:15-13:00... Såå grym morgon...
 Utlandsfeeling...
Skolgårdskonst!!! <3
Vägen upp till jobbet på Spindeln... <3
 
Nu hänger jag här... Har fixat några ärenden här på datorn, kikat på Linn och co i "Unga Mammor", ätit och snart blir det nog en dusch och tvhäng...
 
Imorgon väntar Cellprov innan jobbet, vi ska fira Förskolans Dag ihop med alla avdelningar uppe på Ullvibackar med sångsamling och korvgrillning. Jag stänger men ska försöka ta mig ut direkt efter jobbet på en PW... Det är ju kvartsfinal för Sverige mot Lettland imorgon kväll och den vill man ju inte missa...
 
HEJA 
 Bild tagen från Petter Arvidsson/Bildbyrån.
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 

Kommentera här: