Moana... <3

Heter min nya servis och jag köpte 10 av varje, förutom av muggarna som inte är Moana men snarlika... De muggar de hade var alldeles för stora och dem skippade jag... Jag har nämligen Höganäs Muggar som jag vill dricka te ur... Dessa får komma fram då vi har kaffebesökare... :D
 
 
Skålarna är väldigt stora så dem kommer jag nog att ha till uppläggning typ när man äter Tacos ovs... Assietterna är också stora.. Nästan så man kan ha dem att äta middag/lunch på istället för på tallrikarna!!
 
Jag är så otroligt nöjd!!!!! <3 
 
För övrigt blev det en plock och städdag igår... Avrundade tisdagen med Parneviks!! :D 
 
Idag har jag bara hunnit jobba och nu ikväll suttit här...
Imorse..
Imorse - solen bryter fram...
Uppe vid jobbet imorse...
 
När jag slutade vid ca 17:00...
 
Är inte riktigt pigg, kände av en förkylning då jag vaknade, tog en allergitablett men blev inte piggare.. Avvaktar och ser om det blir värre och hoppar även PW:n idag..
 
 
 
För övrigt har jag inga nyheter... Lugnt på alla fronter... Jobb två dagar till sedan helg... :D
Därefter jobb i dagarna 2 och på onsdagen är det dags att hämta min andningsmask... HUA!! :D Sedan är jag ledig torsdag (Kristihimmelsfärd) och klämfredagen, inte alls fel!! :D
 
Nu ska jag duscha och slöa i soffan till någon serie... :D

Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: