Uppskjutet!

Hade tid hos både dietisten och kuratorn idag så det var en fullspäckad eftermiddag... Kan erkänna att jag somnade ovaggad i värmen i bilen på väg hem efteråt...
 
 
 
Hursomhelst så gick vi igenom min matdagbok och kollade på mina mål... Ett av målen är att få in måltider 6 ggr/dag vilket jag har svårt att få in... Blev dock ett bra möte!
Men med ett litet bakslag... Trodde nog att jag skulle få veta ungefär när operationen blir av...
 
MEN pga personalbrist har de redan stängt ner alla planerade operationer så någon hint om när, fick jag tyvärr inte... Men som tur hade jag iallafall ställt in mig på att det blir i höst...
 
 
Dagen för övrigt började tidigt, öppning och på väg ca 05:55..Lite kylig morgon men fin!!!
 
Syrener på min gamla skola/gamla jobbet... <3 Doftar ljuvligt!!
 
13 godingar på Spindeln och full rulle... :D
Efter att jag nattat 9 av dem kunde jag bege mig till grannstaden.. Blev absolut ingen shopping idag efteråt, jag hade liksom inga ärenden... ;)
 
Jonatan var hemma när vi kom hem, så en kort pratstund med honom blev det och lite sittande här... Kvällen rundas nu av med säsongsavslutningen av Parneviks...
 De kommer att vara saknade... :D
 
Imorgon börjar jag 08:00 så det blir en liten sovmorgon, sååå skönt!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: