Ny vecka, nya tag!

En ny vecka på Spindeln... Jag har en ganska skön vecka framför mig med två öppningar...
 
 
Den här veckan ska vi börja öva julsångar... Lucia är ju snart här och vi brukar ha en Luciasamling den dagen.... 
 
Den här veckan tänkte jag verkligen ta tag i mina pw:s... Ska försöka komma ut, åtminstone 2 ggr...
 
Sedan ska jag försöka få till en klipptid... Ev ska vi ha ett möte ang KIS hemsida med den som gjort den.. Lite fix och trix alltså...
 
På söndag är det Bandymatch hemma... KIS möter Nitro/Nora. Det blir skriverier såklart...
Ang KIS så förlorade dem mot Djurgården idag.. Trist!! :( 
 Heja KIS!! 
 
Ang nya tag är just detta med att fortsätta äta mitt Modifast, för tro mig det är inte lätt och det har ruckat mina tankar ang operationen... Ibland känner jag, nu ger jag upp.. Men jag gör ju inte det men är så nära, så nära..... JOBBIGT!!!! :( 
 
Nu ska jag runda av kvällen med lite serietittande.. Det sista avsnittet av MR MERCEDES, säsong 2 väntar...
 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: