Rädd!

 
För tandläkaren är jag sedan länge tillbaka...
Idag var jag tvungen att åka dit och det akut!! Jag har haft känning av min tand hela helgen men idag tog den fart ordentligt!!!! Säger BARA AJJJJ!!!! :(
Efter röntgen, kika i munnen ovs blev jag hemskickad med en tillfällig lagning... Ska tillbaka imorgon för vidare bedömning.. Vanlig lagning, rotfyllning el dra ut den... Återstår att se.....??
HATAR verkligen att gå till tandläkaren!! :(
 
Hursomhelst så var jag tillbaka på jobbet efter ca 30 min.. Sedan jobbade jag till 16:45...
Det var kanonväder då jag slutade!! :D
 
Mot när jag började imorse...
Grått med regn i luften...
 
Åkte till Färg1:an och Måleribolaget då jag slutade... Hittade inget jag ville ha.. Har faktiskt fastnat för det jag såg på "Hemmaplan" i Västerås i tisdags.... ;) Forts följer...
 
Nu blir det en lugn hemmakväll med "Hollywoodfruarna".., Ska försöka komma i säng skapligt tidigt ikväll...
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 

Kommentera här: