Lär mig hela tiden...

Den här veckan har jag varit väldigt hungrig... Inte kunnat sätta fingret varför.. Även känt mig lite yrslig... Konstig känsla och obehaglig...
 
 
Men jag har kunnat hantera den och det har inte blivit något mer än det som hände när jag la mig igår... Blev kallsvettig... Låg kvar i sängen men kände att jag måste äta något... Så det blev några salta kex... Då gav det sig... Sedan kunde jag lägga mig igen.. Det verkade som att det var saltet jag ville åt och det är ju egentligen inte konstigt!! 
 
För jag har gått ner -1.6 kg den här veckan.. Så mycket har jag inte tappat på en vecka på länge...Så förmodligen händer det en hel del i min kropp just nu....
 
 
Hursomhelst så har jag nu tappat -62 kg!! YES!! Jag har 8 kg kvar till mitt mål -70 kg!! Fortsätter att känna att det nog inte är en omöjlighet!! Just nu kör jag på som vanligt!! Men efter semestern så måttar jag ju upp maten igen, jag tar mina PW:s men har ändå ätit lite mer den här veckan iom att jag känt mig extra hungrig!! ;)
 
 NÖJD!!! :D
 
Nu ska jag ta tag i den här dagen... Jobba 8:00-16:45.. Sedan en PW innan jag kan ta helg på riktigt!! :D
 
 Jag... ;)
 
Imorgon väntar:
 Men Helena!! Min partner in crime i Musikvärlden!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3 
 

Kommentera här: