Fotboll!

Fredagen tillbringade jag på jobbet... Vi hade bara 8 barn igår, några lediga och några sjuka.. Vi hade lekhallen och den älskar våra små!! :D För min del blev det barnhäng, lite fix och mer barnhäng.. Goa ungar!! <3
 Spindeln i vinterskrud... <3
 
Efter jobbet gick jag bara hem och dressade om...För att ta mig en PW! 
 
Blåsigt, blött och kallt... Men jag var välklädd och det var ok!! ;)
 
Vår älskade "släkting" William Kilis och hans fotbollslag Kristianstad United är i Västerås och spelar i en cup... Iom att vi bor så nära så åkte vi till Västerås igår för att kika på hans första match mot Nacka!! :D
 
 Tyvärr förlust men att få se Wille spela var såååå kul!! Han är väldigt duktig!!!!! <3
 
Sedan hem till stugvärmen för dusch och te... Jag var ordentligt genomkyld, för första halvlek bjöd på busväder!!! ;)
 
Och nu är det lördag... Jag har precis ätit frulle, sitter här och skriver detta, har lite KIS skriverier att göra.. Resten av dagen är oplanerad... Men kvällen är vägd till Mellofinalen så klart!! :D
 
Har flera låtar som jag gillar och tror på... Bla Malou, I Do Me, John Lundvik, To Late For Love och Mohombi, Hello! <3
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: