Nya mål!

Klart att jag som jag sa igår blev besviken över att bara gått ner 3 hg denna vecka.. MEN jag vet ju att det är så och kommer att hända flera gånger!! SÅ BARA PÅ`T IGEN!!! ;)
 Jag..
 
Så imorse efter frullen gav jag mig ut... I det blåsiga men sköna vädret!! :D
Ullvirundan...
 
Isfritt på "Krillan"...
Denna sträcka är såå tråkig och idag blåste jag nästan bort!! Motvind!! :(
På toppen av Ullvibacken.. Med luvan på för att inte kepsen skulle flyga bort!! ;)
Nästan hemma.. ;)
Tänkte att min mage skulle komma igång... (Förstoppning) Men icke!!! :(
Så jag tog en påse Movicol på nytt, har druckit 1 liter vatten och ätit nu.... Hoppas, hoppas!!! ;)
 
Nu sitter jag bara här och tar igen mig... Blir nog hemma idag, ska kika på Herrarnas Bandy Final ikväll!! VSK möter Villa Lidköping! :D
 
 Fina färger... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: