Corona?

Jösses det kryper närmare och närmare när ens man testas för Corona...Han var lite kraxig bara men för att kunna jobba så var han tvungen.....
 
Men TACK OCH LOV var han NEGATIV!!! 
 
Jag själv upptäckte att jag inte skrivit på hela veckan... OOPS... Brukar ju behöva skriva av mig men har liksom inte hunnit... ;)
Måndagspw i månsken....
VINST!!! Belgisk choklad!! :D
Sista tisdagen i november, detta konstiga år... 
Hemåt samma dag...
Öppning i onsdags... ;)
PW i onsdags....
Torsdag...
 
Så kom dagen som är svår att glömma... Min älskade mammas dödsdag.. 26/11 1992....
 Mamma Harriet & Pappa Åke <3 Älskade och bästa!!! <3
 
Alltid lite tuffare iom med att det hände i mörka november och allt kommer tillbaka, känslan... Dock hanterbart men ändå ett jobbigt minne!!!!
Min älskade, bästa mamma som jag saknar enormt mycket!!!! <3 Båda TVÅ!!! <3
 
Sedan ett roligt besked.. Jag vann igen... ;)
 
 En bordsenhet... Kanon att ha!! Sååå nöjd och glad!!! :D
Sååå tacksam... :D
Sedan hade jag fredagsfeeling en torsdag!!
Jag såg tidigt i veckan att vi bara skullle ha 5 barn på fredagen, så jag tog semester... Det gick finfint... För vi hade inga barn alls.. Pga ledighet och sjukdom...
Min ena kollega fick jobba på grannavdelningen och den andra var sjuk... :( 
 
Men fredagen blev en jobbdag hemma ändå...
Vi åkte till Dollar.. OCH jag var inne på Dollar själv, Göran var med och körde för han hade fått svar på testet....
 
Sedan veckohandlade vi... Jag var själv, Göran kom in på slutet för att hjälpa till att bära, då jag handlade massor denna gång....
Skön fredagskväll... :D
 
Hursomhelst en vanlig och relativt bra vecka... Nu är det lördag och jag catchar upp här, plockar lite och snart intar jag nog tv-soffan en stund för serie eller film...
Ev blir det ett dopp ikväll... Sedan blir det tv-soffan på nytt...
 "Så mycket bättre" stundar.... <3
1:a Advent i morgon... LOVELY!!! <3
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: