Bissen Brainwalk!

Idag ägde den rum:
 
 
 Jag står nästan längst fram.... ;) Typ bakom damen med lilla hunden... ;)
BILD snodd från grundaren av BBW : Mathias "Bissen" Larsson! 
 
Jag tjuvstartade med att gå hälften..(Ullvirundan)
Gick åt motsatt håll och hade gjort "min" del av den..
För att sedan starta på torget och ta andra sidan av stan, då kunde jag ju sedan vika av vid Polisen och gå hem... 
Rundan är typ i sin helhet 1 mil.
 
Torget...
Lotta Källgren, Bissen & Curre Lundmark...
Bakom & framför...
Jag kom iväg ganska fort och hade inte så många framför mig... Jag hade också flow och mådde prima hela vägen så detta är den bästa BBW:n jag någonsin gjort!!!
 
Detta var ju den 10:onde i ordningen och jag har varit med sedan allra första och bara missat en, dvs när BBW evenemanget har gått av stapeln...
 
BBW:s gick jag ju 3 st i veckan under flera år...
 
Simon's bild från 1:a gången...
Bild från tidningen..
Första året... 2011...
 
Nu har jag hängt hemma flera timmar, fixat lite så nu blir det tv-soffan resten av kvällen!! ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: