En svacka...

Då för 12 år sedan, då jag fick min hjärtinfarkt så var jag stressad..
Givetvis fanns det andra orsaker också, men stress var en av dem...
 
 
Hursomhelst eftersom jag blivit förkyld/(haft corona?) så många gånger med väldigt jämna mellanrum och så ofta i höst, så drog jag i handbromsen.. :( 
 
 
Är nu hemma två veckor från jobbet för att hitta lugnet, försöka sova bättre och hämta energi...
Jag ska ju ta mina PW´s och idag ska jag ut.. Vilat en vecka från dem...
Men det tar också emot och det är inte likt mig! 
 Senare i mörkret...
 
Samt göra roliga saker.. Detta är nuförtiden ett jobbigt moment..
Kul på plats, men innan..Vill bara sitta hemma!!!
Konstig känsla faktiskt!! :( 
 
Men jag jobbar på det!! För att få en till hjärtinfarkt eller gå i väggen vill jag inte!!! 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3 

Kommentera här: