Åkte dit igen!

Ja på en "Bonnförkylning"... Dvs ont i halsen, huvudet, bihålevärk, rinnande ögon, snuva och allmänt pottig... ;) FEBER har jag aldrig.. Konstigt nog....
 Bara gilla läget och vila... 
Gosigt sällskap....
Häromnatten....Yankee Candle - Adventskrans julekalender 2023 - blå - 24 lys
 
Kan man inte sova så kikar "man" dvs jag runt på nätet... ;)
Hittade denna godbit här ovan..
Återstår att se om det nu är rätt... ??;) Yankee Candle Julkalender á 344 kr... ;) Med min absoluta juldoft: Christmas Eve... Inhandlad på CDON...
Dock är det: ComputerSalg A/S som säljer den... Har iofs valt att betala när den är i mina händer.... Så det är nog lugnt....
 
Hursomhelst är jag bättre nu... Så en mjukstart imorgon, med jobb till 13:00...Sedan vila i helgen för att vara helt kurant på måndag!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3 

Kommentera här: