Min helg!

Är tråkigt nog så lugn som den bara kan vara... Igår vilade jag hela dagen och kikade på film, SATC för miljonte gången och kurerade mig...Gulligt sällskap hade jag också....<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har nog Bihåleinflammation.. Men är bättre och är inte smittsam.. Hade jag varit det i fredags hade jag inte jobbat.......
 
 
Idag är likadan men plockar och städar lite mellan varven..Kommer dock hoppa Ullvirundan idag också..
Hoppas jag mår bättre imorgon, då har jag delad tur, för då tar jag den då i dagsljus!! ;)
 
BTW... Den är i min hand nu..
Yankee Candle Julkalendern.... <3 
 
Seriöst veta jag inte om detta är 2023 års kalender... Men det gör inget, för till min stora glädje innehåller den min bästa juldoft, CHRISTMAS EVE!!!! <3 
Yankee Candle Christmas Eve TealightKommande vecka bjuder på: Jobb, pw:s, hemmaplock och till helgen en efterlängtad "catchingup" sak... Mer om detta senare... <3
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3 
 

Kommentera här: