Stockholm med Maja! <3

Härlig tjejhelg!! <3 Med Bästa Maja! Bästis sedan 48 år!!! :D 
Åkte vid 08:29 och framme vid ca 09:50...
Mötte upp Maja och vi gick till hotellet och checkade in.... Radison Blu Waterfront....
Caia har öppnat en Popup butik och Bianca var där.....
KÖÖÖ och jag tog en bild i farten på henne..Stod man inte kön, ja då blev man bortmotad......
Hursomhelst en liten tjuvkik och därefter en fika......
Mums!! 
Prat och massa checkup... Lite shopping: 
Sol de Janeiro.... Vill testa innan jag köper större....Samt en tröja på KappAhl blev det för min del....
Vi vandrade runt på stan och vid ca 18:00 gick vi till Phils Burger för att äta middag!! 
Och där åt vi burgare, pratade och det hade blivit mörkt när vi kom ut......
Sååå mysigt!!!! <3 
Efter middagen gick vi och köpte lite dricka och godis och därefter tillbaka på hotellet...Vi hade ambitionen att gå ner till lobbyn en stund men det blev inte av......Vi pratade och sa godnatt vid ca 01:30....
Morgonvyn....
Frulle... Vi satt i över två timmar och njöt.... 
Jag tar alltid lite yoghurt, gröt, en smörgås, lite äggröra och avslutar med något sött...
Morotskakan var gudomlig!! Tyvärr hade de inte Nutella utan en annan sort.. Den var ok ändå...
 
Vi tänkte ta en tur upp till Drottninggatan men något i min väska tjöt... Jag är ingen tjuv utan expediten hade missat att larma av... Dock tjöt den inte på alla ställen... !
(Rio de Janeiro var anledningen..)  Så det blev ingen mer shopping för oss....
 
 
Utan vi satt på stationen och jag åkte hem med 14:14 tåget....
På väg hemåt.. Nöjd, lycklig och sååå trött.... :D
 
Hursomhelst en mycket mysig helg!!!!
 
Tack Bästa du för allt!!!! <3
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: